شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان غربی
شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان غربیشرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان غربیشرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان غربی
044-33381570
ارومیه، کیلومتر 10 جاده مهاباد، شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان غربی
شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان غربیشرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان غربیشرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان غربی

پگاه ارومیه حافظ محیط زیست است

در بازدید مدیر کل حفاظت زیست استان، به رعایت پارامترهای زیست محیطی توسط پگاه ارومیه اشاره و از تلاش های شرکت پگاه تقدیر شد.
 
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، مهران نظری مدیر کل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی ضمن تقدیر از عملکرد پگاه آذربایجان غربی در حفظ محیط زیست گفت: پگاه ارومیه یکی از واحدهای صنعتی موفق در استان است که به لحاظ رعایت پارامترهای زیست محیطی عملکرد قابل قبولی از خود نشان داده و طی سال‌های گذشته توانسته، لوح و تندیس صنعت سبز را به خود اختصاص دهد.
 
او با تاکید بر حمایت سازمان متبوعش از واحدهای صنعتی، ابراز امیدواری کرد‌ که این شرکت امسال نیز به‌عنوان واحد نمونه صنعت سبز انتخاب شود.
 
سید فضل اله قریشی مدیر عامل پگاه آذربایجان غربی نیز گفت: این شرکت همواره خود را متعهد به رعایت الزامات زیست محیطی دانسته و با اجرای پروژه های زیست محیطی در کنترل آلاینده های هوا، تصفیه پساب‌ها اقدامات خوبی انجام داد.
 
وی افزود: سیستم تصفیه فاضلاب این شرکت یکی از مجهزترین سیستم‌های تصفیه فاضلاب به‌شمار می‌رود که از روش مدیای معلق جهت تصفیه بهره می‌برد.
 
از ویژگی‌های این سیستم می توان به  حجم مدیای کمتر و سطح ویژه بالا نسبت به انواع دیگر، کاهش قابل ملاحظه حجم مخازن بتنی تصفیه‌خانه، کاهش حجم لجن مازاد در مقایسه با سایر روش‌ها و قابلیت ارتقای سیستم تا ظرفیت سه هزار متر اشاره کرد.

پیام بگذارید